S Z K O Ł A  P O D S T A W O W A  

W  B R U S Z E W I E 

 

 

 

AKTUALNOŚCI

GŁÓWNA

O NAS

HISTORIA SZKOŁY

NASZE OSIĄGNIĘCIA

WYDARZENIA Z ŻYCIA SZKOŁY

NASI ABSOLWENCI

SAMORZĄD SZKOLNY

KADRA PEDAGOGICZNA

RADA RODZICÓW

DOKUMENTY

GALERIA

KONTAKT

LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI


 

LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI

 

Laboratoria Przyszłości to inicjatywa edukacyjna realizowana przez Ministerstwo Edukacji i Nauki we współpracy z Centrum GovTech w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Celem programu jest stworzenie nowoczesnej szkoły, w której zajęcia będą prowadzone w sposób ciekawy oraz angażujący uczniów i rozwijający ich zainteresowania.

W ramach projektu zakupiono nowoczesny sprzęt, który uatrakcyjni zajęcia szkolne i pozwoli uczniom rozwijać swoje zainteresowania.

Mobilny zestaw nagłośnieniow - MULTI 138 - wykorzystujemy na spotkaniach, przedstawieniach, impreach szkolnych, dyskotekach.

maj 2023

Upominki na Dzien Matki wykonane przy użyciu długopisów Banach 3D oraz drukarki 3D

kwiecień 2023

Uczniowie kl IV przygotowują wielkanocne ozdoby.

marzec 2023

Uczniowie podczas zajęć.

luty 2023

Uczniowie podczas zajęć kodowania wykorzystują POCIĄG INTELINO.

Pociąg programujemy za pomocą kolorowych płytek, które umieszcza się na torach. Można przyspieszyć lub zwalniać, kierować w lewo lub w prawo na skrzyżowaniach torów, zmieniać kierunek ruchu lub zatrzymywać, wysadzić dołączony wagon i nie tylko.

Inteligentny pociąg Intelino zapewnia interaktywną zabawę i naukę STEM.

styczeń 2023

Uczniowie podczas zajęć projektowania "maszyn przyszłości" używają klocków konstrukcyjnych zkupionych w ramach projektu.

grudzień 2022

Przygotowujemy się do świąt wykorzystując drukarkę 3D oraz długopisy 3D. Powstałe prace ozdobią nasze okna, wnętrza i choinkę.

listopad 2022

Zaczynamy przygodę z drukarką 3D.

październik 2022

Uczniowie klasy 4 podczas zajęć z języka angielskiego powtarzają słownictwo związane z pogodą, wykorzystując roboty Dash.

wrzesień 2022

Uczniowie podczas zajęć budują z klocków Edu Technic (wg wzoru) maszyny.